söndag 12 juni 2011

Dömt fotboll idag

Jag dömde några knattematcher idag och tjänat 560kr var av 60kr till mitt klockkonto. Det blev de sista matcherna som jag har planerat förrän efter sommaren. Jag har ont i mina fötter efter mitt pass igår. Jag jobbade strax över 12h och satt mindre än 30min under hela tiden.

Jag funderar lite på alla dem som säger att det är svår att få ett jobb eller lite pengar, visst kanske man inte kan få det bäst betalda jobbet eller det roligaste men man kan alltid få något. Jag har jobbat med allt möjligt och tycker att det har varit roligt att pröva nya saker.

Jag funderar lite på om jag ska jobba lite mer än planerat i sommar och lägga undan lite pengar inför hösten. Jag kommer nog att bestämma mig under morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar