tisdag 21 februari 2012

Spendera lite pengar

Jag köpte nyss en resa till New York i sommar, det blir jag och tjejen som åker. Jag ska försöka förklara hur jag kan se resan som ett sätt att spara pengar :)
Jag var där för lite mer än ett år sedan, jag köpte väldigt mycket kläder då och har sedan dess bara köpt kläder för ett par hundra. Jag handlade kläder för drygt 10 000 kr förra gången jag var där, detta då kläderna kostar mindre än 50 % mot vad de kostar här hemma. Resan och hotell i 6 nätter gick på 8 000 kr, vilket är väldigt bra då vi fick ett 4 stjärnigt hotell. Jag behöver nya kläder till garderoben och kan nu slå 2 flugor i en smäll :)
Sedan är det alltid trevligt med semester, det ska bli roligt att åka dit under sommaren.

Men nu måste jag m a o hålla hårt i pengarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar