onsdag 8 februari 2012

Det var ett tag sedan

Det har gått länge sedan jag senast skrev, som förståeligt har det hänt massor.

För att summera lite har jag inte sparat några större summor utan snarare slösat lite, jag har gjort lite större inköp den senaste tiden samt unnat lite lyx också.

Jag har fortfarande mina småhus uthyrda, där de betalar av sig själva, jag har en amortering på 400kr varje månad som täcks av intäkterna. Samt att jag för över 150kr/mån till ett konto för framtida renoveringar.

Jag har köpt mig en klocka, ej den som jag tidigare skrivit att jag vill ha, dock en fin Breitling Navitimer.  Den gick lös på drygt 20 000kr beg och det kanske är onödig pengar men jag tror att jag får tillbaka samma pengar om jag säljer den.

Jag har jobbat en del den senaste tiden och tjänat lite extra som har hjälpt då du inte kommer långt på CSN.


Jag ska försöka skriva lite mer i dagarna.

1 kommentar:

  1. VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
    Personliga lån (säkra och osäkra)
    Företagslån (säkra och osäkra)
    Konsolideringslån och många fler.
    Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Vi har ett lån till dig

    SvaraRadera