söndag 12 februari 2012

Ingen alkohol! Mer träning!

Jag tycker att det trevligt att gå ut och ta några drinkar och ha trevligt, det enda problemet är att det alltid blir så förbaskat dyrt! Tar du 3 drinkar och några shots blir det ett par kronor, lägg på taxi och en burgare in på småtimmarna, då är du uppe i 1 000kr. Jag ska jobba lite på träningen den kommande tiden och inte gå ut på ett tag, då sparar jag pengar och kommer i bättre form.

Jag gillar att träna jag försöker minst att träna 5 gr i veckan. ibland blir det mer eller mindre. Jag brukar försöka springa 2 gr och gymma 3 gr per vecka, ibland är det svårt att få tiden att räcka till men har du en bra vecka kan du få in 7-8 pass. Det är bara ett problem med att träna mycket, det är att matkontot blir dyrare. Jag äter mycket mer när jag tränar hårt, då jag gillar god och gärna lite finare mat kommer jag lätt upp i 3 500kr/mån för mig själv. Jag antar att det är smällar jag får ta.

1 kommentar:

  1. DU BEHÖVER LÅN
    Jag fick precis mitt lån på 200 000,00 kr från REMY.CREDIT Skicka e -post till dem nu för ditt lån (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de är de bästa, ge dem ett försök och vittna om att låneförbudet är mycket snabbt och säkert med interstat på 2%
    EMIAL: (remy.credit111@gmail.com)
    Behöver du ett brådskande lån inom 24 timmar? de har snabbt och enkelt lån till dig Jag heter karlsson från Stockholm Sverige är en ensamstående mamma är mycket nöjd nu med mina 2 barn REMY COMPAY är det bästa få ditt lån idag} Maila honom nu för ett snabblån Mail: remy.credit111@gmail.com
    Gud välsigne dig, herr REMY FINK

    SvaraRadera