torsdag 9 februari 2012

Extrajobb

Jag har det senaste året haft en mängd olika jobb för att få in lite extra pengar. Jag har jobbat lite inom krogsvängen, varit fotbollsdomare och jobbar i en matbutik. Jag har nu slutat med allt förutom matbutiken då det passar mig väldigt bra när att jobba i en butik när jag studerar. Jag har en helt ok lön på 135kr/h plus ob. Det är just bra ob som gör att jag jobbar i en butik. På helgen är det 100% ob vilket gör att jag får 270kr/h vilket inte är fy skam. Det blir ganska mycket om jag jobbar ett lite längre pass.

Senaste tiden har har haft ett oregelbundet schema men det borde bli bättre den kommande tiden. Jag har tänkt att jobba 6 dagar per mån. Det borde ge mig drygt 10 000kr per månad vilket jag tillsammans med CSN kan leva gott på och även lägga undan lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar